fredag 23 september 2011

Tid

Idag är det 2 veckor tills jag kommer hem. Helt sjukt vad konstigt det kommer kännas.
Jag & J pratade om det idag att snabbt tiden har gått och att jag absolut måste komma och hälsa på pojkarna i framtiden! Självklart kommer jag att vilja göra det. Vi pratade lite med pojkarna om att jag åker snart då sa tvillingarna: "No Tilly, don't go..." Så gulligt, åååh sötnosar!!!

Imorse tog vi en promenad med de och fikade på Starbucks. De är så trötta efter en vecka på pre-school så därför skippade vi öppna förskolan. Nu är de hos deras bästa kompis och jag har hunnit tvätta och joggat 40 min. Tänkte inte ens jogga idag för haft lite ont i halsen. Men efter joggingturen känner jag inte av något halsont alls. Hurraay! Så ikväll bli det middag ute med några kompisar. Eller så lagar vi middag hemma hos någon, vi får se. Det är en riktigt fin höstkväll här. Solen skiner och det är ganska varmt i luften. :) Super härligt!

Imorgon ska jag jobba och på söndag ska jag nog åka in till London.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar