tisdag 11 oktober 2011

Hemkomst

Ja så var man hemma i Sverige igen efter 6 månader. Känns bra. Men det var sorgligt att lämna familjen. De skjussade mig till Arlanda för att säga hej då. Det var så fint. Blev ett riktigt kramkalas. Men ska definitivt åka och hälsa på. Kommer sakna de små pojkarna så mycket.

Min mattekurs började igår på komvux, känns helt okej. Ska ha som mål att verkligen lära mig matematik b nu. Och så ska jag söka ett deltidsjobb. Har skrivit klart mitt cv, så ska finslipa på mitt personliga brev.

Varför jag är uppe klockan 5 är för att jag & pappa ska ut och jogga 11 km. Han ska visa mig en bra runda man kan springa på vintern. Laddar upp med kaffe.

Ja, men så ser väl mitt liv ut förtillfället. Jag är nöjd. Kommer nog inte skriva så mycket mer i bloggen eftersom den här bloggen handlar om mitt liv som aupair i England. Så jag tackar för mig. Det har varit en underbar tid som gett mig massa erfarenheter och minnen.

Ha det så bra allesammans!

1 kommentar:

  1. Det har varit fantastiskt roligt att få följa ditt liv som au-pair i England. Det kanske blir en ny blogg om nåt annat nästa gång. Lycka till med nya livet i Sverige. Love mom

    SvaraRadera