torsdag 4 augusti 2011

Dagarna går, timmarna passerar, minutrarna likaså

Nu är det 8 veckor tills jag kommer hem till Sverige igen. Tittade nyss igenom alla bilder från tiden här i England. Gud vad jag kommer sakna den här tiden, barnen, familjen, Guildford, London, alla platser jag varit på (Amersham, Brighton, Windsor, Shere, Greenwich, South Hampton, Sunningdale, Dorking, Bramley, Farnham, Merrow, Woking) och alla människor jag träffat och alla vänner jag fått. Att ha varit aupair till den här familjen i 6 månader är det bästa jag gjort hittills, helt klart. Jag har minnen och vänner för livet.  Och jag är så stolt över mig själv att jag åkte hit alldeles ensam utan att känna någon.
Jag ska njuta av mina sista 8 veckor här. Men Guildford är ett ställe jag helt klart kommer åka till igen.

“Skynda dig älskade, skynda att älska, dagarna mörknar minut för minut.”





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar