lördag 27 augusti 2011

Lisas födelsedag

Sjukt kul kväll igår i London! Drog hem till Lisa i Amersham i norra London först. Vi gjorde oss i ordning, drack vin och åt middag. Sen drog vi in till Shoreditch i London med Lisas vänner och gick till olika nattklubbar. Kvällen avslutades med subway och en taxi hem till Lisa i Amersham. Imorse dukade Lisas mamma upp en frukost buffé med nybakat bröd, hemmagjord plommonsylt, omelett och kaffe. Så mysigt. De har vindruvor och fikon i trädgården som vi också åt! (Jag vill också ha det i min framtida trädgård.) Sen spenderade vi dagen med att se på 'the holiday'. Nu är jag tillbaks i Guildford och sitter barnvakt hela kvällen/natten. Och igår var det äntligen sista dagen på min pencillinkur, wooho! Så imorgon kan jag äntligen dra ut och jogga. Nu ska se på solsidan! Ha en trevlig lördagskväll allesammans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar