onsdag 31 augusti 2011

halv sju

Igår somnade jag klockan nio och vaknade klockan sex imorse. Kände mig pigg så drog ut på en joggingrunda i 45 min ;D nöööjd!

Idag har vi lekt i parken med barnen och i eftermiddags kom barnens kompisar och lekte och åt middag. Och solen tittade fram ikväll, men känns som att hösten är påväg hit nu. Imorgon är det första september. Sjukt vad tiden har gått fort. Har bott i England i 5 månader nu..

Jag kommer hem om 5 veckor. Känner mig liteeee smått stressad inför det, för jag vet ej om all min packning kommer få plats i mina 2 resväskor + plus 1 handbagage. Har shoppat alldeles för mycket i London under tiden jag varit här... På söndag ska jag prova att packa i alla saker och se om det får plats så att jag vet i förväg. Då blir det att köpa en till resväska i sådant fall. Hoppas verkligen att allt får plats..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar