tisdag 16 augusti 2011

Fin dag!

Idag sa Jayne & Matthew att de vill att jag gärna stannar 3 veckor längre än vad vi bestämt. Jag blev glad, men tyvärr så börjar min kurs 10 oktober och de ville att jag skulle stanna t.o.m. 23 oktober. Men en vecka längre kan jag i alla fall stanna. Så den 7 eller 8 oktober kommer jag hem istället för 2 oktober som egentligen var bestämt från första början. Det känns bra, ska bli kul att kunna vara med barnen en vecka längre. Kommer sakna de så mycket. Och Jayne berättade idag att det kommer bli så ledsna när jag åker. Jag med!

Dagen har varit bra. På förmiddagen var vi hos barnens kompisar, lekte, pysslade och åt lunch. Sen på eftermiddagen tog jag hand om barnen, vi gick till en park, lekte, tittade på ankorna, sen hem och gjorde middag och nu sover dem. Idag sa C att jag är hans bästa vän, så underbar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar