tisdag 30 augusti 2011

Pirate ship

Idag skulle jag ta hand om baby O på förmiddagen för J skulle åka iväg med tvillingarna och handla. Men A ville följa med mig och baby O till lekparken istället :) så söt! Så jag, O & A gick till en lekpark där det finns ett pirat skepp! Det tyckte de var kul. Vi var där i säkert två timmar, sen gick vi hem och gjorde lunch och då kom J & C hem :) Nu sover de små och jag har precis ätit en sallad med lax, kidneybönor, tomat och purjolök. I eftermiddag ska vi åka till barnens kompisar och äta middag! Och imorgon är det redan onsdag. Den här veckan kommer gå fort. Förövrigt så somnade jag halv nio igår och vaknade kvart i åtta imorse. ;)

Dagens citat: In 20 years you will be more disappointed by what you didn't do than by what you did.

1 kommentar:

  1. Klokt citat vännen! Låter som att du sovit gott och haft en skön förmiddag. Hoppas resten av dagen blir lika bra. Love mom

    SvaraRadera