onsdag 13 juli 2011

10 juli

Nu har jag 'bara' 2,5 månad kvar här i England. Och jag har hunnit med massor:
- Greenwich
- Amersham
- Brighton
- Sunningdale
- Woking
- LONDON SÅKLART
- Dorking
- Paulton
- Shere

Och lärt känna massa nya människor: Lisa, Lara, Liisi, Eve, Nina, Uni, Kiki & Lara, Rebecca, Myriam, Adam, Zsolt, Siiri, alla i klassen på colleget,  ja och många fler :) memories for life!

OCH PÅ fredag är det GUILFESTIVAL här i Guildford, min kompis Eve kommer jobba där så hon ska hjälpa mig med en biljett!! Så kul! James Blunt & Ziggy Marley kommer! :D Och på lördag ska jag till London med en ny aupair här i Guildford, hon är från Lettland. Vi ska gå på London Zoo, Sherlock Holmes Museum och National History Museum :D Gud vad roligt!!!

Och i höst kommer jag åka till Holland och Belgien för att hälsa på Lara :D hihi

Läääääääängtar!

Take care
Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar