torsdag 14 juli 2011

Livet leker!

Soleen skiner! Så härligt!
Idag har jag passat baby O hela förmiddagen, han är så söt att man vill äta upp honom! Om man säger "Give me a kiss please" Då pussar han mig på munnen, han är såååå söööt!! Han förstår allting och han kan säga "This", "Mummy", "Shoes", "Thank you", "Yes", "Woooow", "Kiss". Underbar liten kille! Jag vill ta med mig honom hem. Hihi..

Till lunch fick barnen köttfärspaj med ärtor och morötter och till efterrätt jordgubbar och vindruvor. :) Nu sover de sin förmiddagslur och jag har ledigt till och med klockan 5. Har redan städat tvillingarnas rum och deras badrum och hall. Så det är bara baby O's rum kvar. Så tänkte laga pastagratäng till barnen som vi kan ha i frysen till nästa veckas lunch eller middag. :) Men nu ska jag vila lite, dricka en kopp te och sen ut och jogga.

Imorgon ska jag även boka restaurangbesök för hela familjen på Thai Terrace på onsdagskvällen när de kommer. :) De har supergod mat där och en helt fantastisk utsikt! :D

Happy Thursday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar