fredag 8 juli 2011

Friday 8/7

Hello!

Nu ar jag hemma hos Max, Gillian & Martha. Sa sitter vid Max laptop som jag fick lana. Max och Gill gick precis ut och for att ata middag ikvall. Sa jag ar hemma hos dem och passar Martha. De bor i ett helt fantastiskt fint hus. Helt otroligt! Det ar fyra vaningar =) Martha ar en kompis till pojkarna, hon ar sa sot och ska fa ett syskon om nagra veckor! =)

Igar drog jag ut och joggade i en halvtimme, sen gjorde jag mig i ordning infor grillfesten med Liisi. Det var super trevligt. Vi var hemma hos hennes 5 kompisar som hyr ett hus har i Guildford, nagra av de pluggar har och de andra jobbar. Tre av de var fran Italien, en fran Polen och en fran Estland. Och sa var deras kompis dar ocksa som var fran Brasilien! =) Vi satt ute i tradgarden, at grillmat, drack lite vin och en av killarna borjade spela gitarr, Yellow Sumbarine var nog kvallens mest spelade lat tror jag. Sen tog jag en taxi hem vid 23 tiden och somnade som en stock! Bilder fran kvallen kommer senare...

Imorgon blir det London med Lara, sen till Sunningdale och Brighton pa sondag! Det ska tydligen bli mycket fint vader i helgen, lycka!!!! =D

xox / Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar