söndag 3 juli 2011

Fin helg

Igår jobbade jag. Vi hade en fin dag med barnen. Vi gick till the Stoke Park så barnen kunde bada i simbassängen, jag hade gjort picknick som vi tog med oss. Det var sol hela dagen, super härligt. När jag slutade halv åtta så gjorde snabbt i ordning mig för att gå ut och äta middag med Lara & Myriam. Vi åt på en italiensk restaurang, super god mat och mycket trevligt sällskap :) Efter det drog vi äntligen ut på en nattklubb här i Guildford som jag velat gå till länge. Det var så kul! Helt sjuk nattklubb ;D Halv två var jag hemma och somnade direkt efter en sjukt kul kväll :))



Idag har jag varit ute och gått i Guildford, hittat massa nya fina områden. Så fint här. Sen åt jag frukost på ett café och har shoppat 2 tröjor. Nu: vila.

/ Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar