torsdag 7 juli 2011

Good afternoon

Idag har tvillingarna varit på besök på "Pree School", där de kommer börja i September. Då blir det bara little O att ta hand om min sista tid i England. Kommer sakna den här tiden sjukt mycket. Love them. När de kom hem hade jag gjort lunch, kassler i ugn, kokt potatis och sallad. Och tvillingarna var så söta för de sa "Thank you so much Tilly for the lunch, thanks". Hihihi, adorable!!!

Nu ska jag vila en stund. Igår skrev jag om mitt cv. Kommer söka lite deltidsjobb i höst under tiden jag går min intensivkurs till körkortet och pluggar upp Matte B på komvux. På tal om det så kollade jag runt på massa utbildningar igår. Har hittat en utbildning jag verkligen skulle vilja läsa, men den kräver Matte C. Funderar på att plugga det också på komvux. Eller gå ett tekniskt - och naturvetenskapligtbasår på universitet. To many plans in my brain. Need to relax.

Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar