torsdag 28 juli 2011

Funny day!

Idag var det andra gången i år som jag fick höra att jag ser ut att vara 15 år gammal... hahaha. Okej, tack för den. Hoppas jag får den komplimangen när jag är äldre att jag ser 6 år yngre ut än vad jag är.

Men efter att ha sett den här bilden kan jag ju inte annat än att hålla med. Här ser jag ut som en 15-årig liten pojke som precis blivit skrämd av en söt tjej. Hahahaha, jag dör varje gång jag ser den här bilden. Årets bild.




På min rast gick jag till staden och köpte presenter till barnen som de ska få när jag åker i höst. Men pojkarna har fått vattkoppor så köpte även bok till dem som tröst. Det är deras favorit Peppa Pig bok med berättelser, spel och klistermärken. De blev jätteee glada och oj vilka underbara pussar och kramar jag fick av dem! Ååååh! Kommer sakna dem så mycket när jag åker.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar