söndag 24 juli 2011

20 juli - 24 juli

Nu har mina 4 dagars semester tagit slut. Började jobba idag klockan elva. Barnen fick köttfärspaj till lunch och lite yoghurt till efterätt. Vi har lekt i trädgården och nu sover dem små. När de vaknar ska vi gå till parken, ha picknick och bada i poolen. Ikväll åker min familj hem till Sverige. Under tiden de har varit här har vi bott på hotell, ätit god hotellfrukost varje dag, pappa och jag har gått upp tidigt och joggat runt i Guildford. Vi joggade bland annat till Omen katedralen, så härligt! Vi har varit i London en dag och de andra dagarna hängt i vackra Guildford. Shoppat, promenerat, ätit goda middagar - skööönt. Och de har hälsat på de underbara pojkarna och föräldrarna, det var mycket lyckat! :))) Nu ses vi inte förräns 2 oktober.


Men mitt bland allt det underbara har det fruktansvärda hänt i Norge. Kan inte sluta tänka på det. Fruktansvärt hemskt. Jag är så lättad att min kusin som bor i Oslo mår bra och inte är drabbad. Alla hans vänner och hans krog är oskadd. Men jag sänder en tanke till alla berörda i Osla och i Utoya. Vila i frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar