fredag 15 juli 2011

Tudelu

Jag drog ut och jogga. Sen jobbade jag 2 timmar, efter det drog jag ut och åt middag med Eve. Vi drog till en kebab restaurang. Sjukt gott! Det blev en vegetarisk gryta med pitabröd. Sen drog Eve iväg och jobbade på festivalen och jag gick och köpte snacks: rostade&saltade majskorn. Sen tog jag en promenad hem för det började regna. Det ska regna imorgon också. Men ska ju på massa museum imorgon i London, så då gör det inte ju såå mycket att det regnar. Jag & den nya aupairen ska mötas kl 10. Sen på kvällen ska vi äta middag i Guildford. Och på söndag funderar jag på att åka till Oxford. Eller om vi gör det imorgon efter museum besöken. Det tar bara 20 min till Oxford från London, det ska tydligen vara väldigt fint! Men vi får se..

OXFORD

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar