fredag 29 juli 2011

Fredag

C och O har fått vattkoppor. Så de var hemma med Mummy och då gick jag och A ut på promenad, sen gick vi till Starbucks, han fick en babychino som är skummad mjölk och jag drack en caramel mocchiato. Det var så mysigt, han var så duktig och plockade undan efter oss och gav det till tjejen i kassan. Så söt! Sedan gick vi till en park och lekte och sedan gick vi hem.

Nu har jag rast. Ikväll ska jag Helena, Liisi och hennes kompis dra ut här i Guildford. Helena kom hit i måndags och är en aupair från Spanien. Vi ska visa henne runt och sedan ta en drink på någon uteservering. Just nu är det varmt, men monligt, men ska bli soligt ikväll enligt väderprognosen. Hoppas. Ska ha på mig min nya svarta långklänning tror jag :)

Ska vila en stund nu, sen ut och jogga. Laddar upp med torkad frukt mix: aprikos, körsbär, jordgubb, blåbär och tranbär(sjuukt gott!!) och macadionanötter. Yummie.

See ya later alligator, see ya in a while crocodile.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar