torsdag 9 juni 2011

2 days left

Idag när jag åt min tomatsoppa brände jag mig =( Och inte på tungan utan i halsen, hur lyckas man med det? Det gör ont när jag sväljer nu, buhu, Poor Tilly. ;P

Imorgon är det fredag! Kl 18.15 går mitt flyg från London Heathrow till Stockholm Arlanda :) Det var så roligt när jag åkte hem över påsken för de kom pappa och hämtade mig på ARL. Men jag trodde att han skulle vänta i bilen på mig, MEN han stod utanför min flight och väntade! Ååh vad jag glad och chockad jag blev! :) Håller tummarna för fint väder, men egentligen så kan det vara mysigt med regn också. Älskar att jogga i regn och det är mysigt att vara inomhus när det regnar ;D rain is cosy! ;) (måste tänka positivt)



Nu blir det grönt te för hela slanten.
Speak soon peps!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar