torsdag 2 juni 2011

Känner ingen ånger

Innan jag kom till London var det många som sa till mig: "Ta med dig mycket koftor och varma kläder för det är kallt i England!". Och jag lyssnade på "råden" och packade med mig säkert 20 stycken koftor och massa annat. Jag kan säga såhär att 95 % har det varit soligt och varmt de senaste 2 månaderna jag varit här. Så det där om att det är kallt hela tiden i England är inte sant. Så nu har jag packat en av mina resväskor full med koftor och annat skit som jag inte använt och som jag inte kommer behöva använda. Jag funderar på att ta hem den nu när jag åker hem den 11/6, men problemet är att jag behöver resväskan för jag har shoppat en del sen jag kom hit, så måste ju ha den när jag åker hem i Oktober. DILEMMA. Eller så får jag helt enkelt försöka få plats med allt annat jag ska ta med mig hem till Stockholm nu den 11 i samma resväska som koftorna. Om det nu ens är möjligt, har köpt så mycket presenter till min lillasyster som fyller år, mormor och farmor fyller också år så 70 % är presenter som jag kommer få med mig hem.

Jag får helt enkelt pressa ner allt så gott det går :) Önska mig lycka till, för det kan jag verkligen behöva!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar