onsdag 1 juni 2011

Summer feelings

Älskar sommaren! Vi har haft picknick idag igen med barnen :) så mysigt!!

Har även varit ute och joggat, awesome! :) springer hur fort som helst. Funderar starkt på att anmäla mig till halvmaran nästa år :)

Snart blir det semester i Stockholm. Något som jag ser fram emot i Stockholm är ett en varm och solig dag gå en promenad längs Djurgården med en take away kaffe, ta en dag på Skansen och Grönalund med min familj & kusiner och bara sola och bada i vår trädgård.

När jag kommer tillbaka till England blir det Brighton & Bath, och kanske/förhoppningsvis en weekend till Paris :) Men Brighton & Bath är högst prio!! =) Där har jag ju aldrig varit, har ju varit i Paris oså men skulle vara roligt att åka dit igen. Aja, whatever..

Den 20-24 juli kommer familjen Widerström och hälsar på! Jag har kommit på vad vi ska göra dag för dag, men kommer säkert bli en del ändringar:

De kommer på förmiddag på onsdag:

Onsdag: Visa runt i Guildford, äta middag på The Thai Terrace, gå en promenad till Katedralen där de spelade in Omen!

Torsdag: Ha en heldag i London

Fredag: Shoppa och bara hänga i underbara Guildford, äta lunch eller middag på Jamie Oliver's Restaurang

Lördag: Visa runt i Guildford, typ "The Stoke Park", "Guildford College" (det finns massa jag skulle kunna visa), äta lunch på en restaurang längs floden, jogga hela familjen, ska visa de mina fina joggingrundor, kanske shoppa eller något, äta middag på en restaurang som jag ej minns namnet på ;)

Söndag: De åker hem tidigt på morgonen så hinns nog inte med så mycket då.

Ja, typ så. Låter det bra la familia???

/ Mathilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar