onsdag 8 juni 2011

Tihi

Idag har jag varit barnvakt till the baby boys från kl 4, föräldrarna är i London på galej :). De fick chicken curry med ris till middag och päron och ananans bitar till efterrätt. Efter middagen lekte vi lite, sen blev det kvällsmjölk och titta på barnens favoriter "Peppa pig" & "Mr Thumbles". För några helger sedan var barnen på "Peppa Pig World", de älskade det och berättade om hela äventyret för mig efteråt. Och så berättade jag för dem att min familj kommer att hälsa på i slutet av juli och då frågade J vad jag ska hitta på med dem. Så sa jag massa olika alternativ, och så sa tvillingarna : "Ni kan ju åka till Peppa Pig World också!". Hihihi. Ja, kanske det C& A ;) Vem vet...

Nu sover barnen! Förhoppningsvis sover de hela natten tills föräldrarna kommer. Men jag ligger här och beredd med baby monitors, mjölk, nappar, och massvis med god natt kramar! ;)

See ya later alligator, see ya in a while crocodile! :]



1 kommentar:

  1. Hoppas allt gick bra i går kväll with the cute boys. Love you mom

    SvaraRadera