torsdag 2 juni 2011

Amatörer och veteraner

Det är strålande sol här idag!!!! 27 grader varmt, solen steker, sommaren är här :D Så härligt!

Idag var J och tvillingarna iväg i en park en bit bort, så jag passade Oliver idag :) Han är så gullig att man smälter. Vi tog en promenad till en lekpark, han älskar ruschkanor! :D Det bästa han vet är mat och ruschkanor ;) och hans gulliga Aupair förstås :) Han är så söt för han ger mig pussar på munnen hela tiden och han är sååå gullig när han kramas för då lägger han huvudet längs min nacke och axel, aaaahw! Love him!

Sen när vi kom hem gjorde jag i ordning i trädgården så att vi kunde äta lunch utomhus när J & tvillingarna kom hem. Jag lagade spaghetti och köttfärssås. J blev så glad när hon kom hem: "Ooh, Tilly, you are brilliant!" :))

Så vi satt ute i solskenet och barnen åt sin lunch, sen städa jag undan i köket och fick min rast. Idag har jag rast till 17 som vanligt på torsdagar. Jag har varit ute och gått en timme, sen gick jag och köpte en tunika som jag velat ha hur länge som helst, en vit, den är så fin om jag får säga det själv ;) Det var 30 % rea på den nu, KAAAP! :D Den ska jag definitivt ha på midsommar :) Men det är ett risktagande att vara finkläd hos min faster med alla hundarna ;D Men kan ju i alla fall ha den under middagen, så kan jag byta efteråt till lite med hundvänliga kläder :)

Tvillingarna är så roliga för de pratar så mycket nu. Igår när de åt av picknicken maten som jag gjort sa de: "Mm... Tilly.. Delicious.. mmm.. delicious... thank you Tilly, thanks"
Jag & J kunde inte hålla oss för skratt. Hihihihi... och så säger de: "Marvellous, all day long!"

Imorgon är det fredag, vet ej vad jag ska göra, kanske hänga i trädgården och sola som aldrig förr, jag har så bleka ben och till middag kanske jag köper hem någon take away mat. M kommer hem från USA imorgon också :) Lisa åker till Norge över helgen. Men ska förhoppningvis till Richmond på lördag eller söndag, eller så tar jag en tripp till London och shoppar och kanske äter lunch på Gordon Ramsay's Restaurang! Sounds good.

Nu ska jag göra i ordning en tonfiskssallad efter att jag druckit upp min kopp grönt te med honung :)



See you later alligator, see you in a while crocodile!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar