fredag 10 juni 2011

Jag är inte värd detta

Det var som jag trodde, jag har fått halsfluss :( Ska äta pencillin i 10 dagar, 2 tabletter fyra gånger om dagen. :( Vad roligt att ens semester börjar såhär. Jag har hög feber, mår verkligen jätte dåligt. Kan inte svälja, inte hosta, inte gäspa, inte ens dricka vatten, det gör sjukt ont. Jag har haft halsfluss många gånger i mitt liv, men den här gången slår nog alla rekord. Fy, fan..... Vilken otur jag har. Nu blir det ingen träning, kan inte ens äta, ingenting. Jag blir sängliggandes. Känns inte så himla roligt att behöva gå runt på en flygplats imorgon i 1,5 timme och sen sitta på ett flyg i 2,5 timme när jag mår såhär. Nej, jag önskar inte ens min värsta fiende att må som mig just nu.

Happy friday and happy holidays!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar