fredag 10 juni 2011

Mina underbara!

Nu har jag sagt hej då till barnen. Kunde tyvärr inte krama dem för att jag är sjuk :( Men så sa J: boys, you can blow a kiss! Så gjorde dem det, så gulliga! Sen sa dem "Tilly, we will miss you all day long" Naaaaaaw, how cute???!! :))) Så sa jag att jag kommer saknar de också! Så söta, blir så rörd!

Nu ligger jag i min säng, känner mig lite bättre efter fyra tabletter pencillin, men kan fortfarande inte svälja, men känner mig piggare i alla fall. Längtar till imorgon till Sverige! Ska bli kul att få träffa alla igen. Och som vanligt har jag nog packat alldeles för mycket i min resväska, men whatever! ;)

Imorgon blir det att städa mitt rum, sedan raka vägen till bibblan och skriva ut mina biljetter, sen tåget till Woking, buss därifrån till Heathrow, sen hänga på flygplatsen, ska shoppa och fika på Starbucks. Tror faktiskt att jag kommer känna mig piggare imorgon :) yej!

See you in Sweden!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar