fredag 10 juni 2011

Live well - Laugh often - Love much

Jahapp. Jag som trodde jag bara fått en brännblåsa efter att jag åt en varm soppa igår. Men nu är det sjuukt svullet och jag kan se att detta är halsfluss. Fyfan! :( Mår jätte dåligt, har feber, fryser, kan inte träna, kan inte äta - ingenting :( Paracetamol hjälper i alla fall litegrann så det är skönt. Fick en tid hos doktorn idag 16.45!
Nu har jag tvättat klart, ska packa det sista ikväll, sedan städa och allt kommer kännas 100 gånger jobbigare och svårare att utföra när man är sjuk. Kul, imorgon kommer jag sitta på London Heathrow i 1,5 timme SJUK :( Ska trösta mig med shopping på flygplatsen kanske.........

Hur gick detta till? Hatar denna äckliga lilla bakterie som orsakar halsfluss, det är ju fan vidrigt! BLÄÄÄ!!!!!
Aja, förhoppningsvis mår jag bättre efter mitt läkarbesök så att jag får svar på tal och pencillin. Vi får väl se om min hypotes är rätt. Jag är 100 % säker - detta är halsfluss. =( Hoppas jag har fel........

Live well - Laugh often - Love much

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar