torsdag 2 juni 2011

Green tea, wieee

I skrivande stund ligger jag i min säng med laptopen på magen. Har precis ätit min tonfiskssallad, sparade halva som jag kan äta till middag och nu dricker jag te och äter en kaka (endast 50 kalorier per kaka, som hittat!!! :D) Och så skrev Eve Michelle till mig, vi ska träffas nästa vecka. Hon bor i Guildford också :) kul! Vi ska dricka kaffe och ta en promenad. Hon har en tvillingsyster också, de är identiska.

Rebecca & Michelle. IDENTISKA!

De jobbar på lekgrupperna :) De är 24 år och hyr ett hus här i Guildford, nice ;D


En bar nedanför min gata, dit vill jag gå med Eve! :D Ska föreslå det ;D


Har städat i min walk in closet idag och nu drar jag ut och joggar i alla dessa uppförsbackar i Guildford. Min kondis är på topp. Speak soon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar