fredag 17 juni 2011

Milen

Igår var jag ute och gick en mil, sen hem, duscha och gjorde mig i ordning. Efter det mötte jag upp Sofie :) Vi åkte hem till henne i Täby. Hon lagade så god lax med teriayaki sås och sesamfrön! Till det åt vi wok och en sallad och lite baugettebröd. Måste göra den rätten när jag kommer tillbaks till England, helt klart. Sjukt gott.

Idag gick jag också ut och gick en mil. Igår var det lite roligare eftersom det var sol, och idag regnade det. Men det var rätt skönt - till en början - gräset doftade sommar, det kan ju lukta så gott, och jag kände doft av smultron. Finns hur mycket smultron som helst nu! MEN när jag gått ett tag och njutit av alla sommardofter så ser jag en hög hästskit på grusvägen DÄR en jävla massa svarta vidriga kråkor satt och KÄKA! Alltså allvarligt ???!!!!! Det måste varit bland det äckligaste jag sett. DE SATT OCH MUMSA PÅ BAJS!!! fy, fan.. min promenad var förstörd kan jag säga...

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen ska jag till centrum och handla lite ingredienser till en middag som jag ska laga ikväll till familjen.

So Long!

1 kommentar:

  1. Hihihi. Du skriver sjukt kul om hästskiten. Skrattar ihjäl mig. Love mom

    SvaraRadera