torsdag 30 juni 2011

REALLY NASTY

Glömde ju berätta att igår var jag med om bland det äckligaste jag någonsin varit med om.
Jag har som sagt haft en stor spindel i mitt badrum ett tag och innan jag åkte till Sverige på semester så kom det en till. Nu när jag kom tillbaka från semestern är det endast den stora spindeln kvar. Tanken slog mig att den stora spindeln måste käkat upp den nya spindeln. Sen tänkte jag inte mer på det för jag har försökt undvika den stora spindeln så mycket som det går. Den har mest suttit i taket och vävt spindelnät. BLÄÄ. Men för några dagar sedan så stod jag i badrummet och då såg jag att den stora spindeln hade något i munnen. Den satt och käka på något tänkte jag. Men så igår.... då ser jag hur en bebis spindel klättrar på väggen i närheten av den stora spindeln, sedan ser jag en till bebis spindel och SEDAN EN TILL BEBISSPINDEL. Då ser jag sedan att vad den stora spindeln har i munnen är MASSA SPINDELÄGG SOM HÅLLER PÅ ATT KLÄCKAS!!!!! ALLTSÅ FY FAN! Jag bad min lillebror via facebook be mamma ringa mig för nu behövs riktig SUPPORT! FYHELVETE! Så mamma ringer mig och säger att jag ska döda spindeln. Okeeej... jag gjorde. Jag dödade allihop, som en jävla galning. Fy fan..... Sedan: Pusta ut.

Sofie, vad säger du? Skulle du ha svimmat eller skulle du ha svimmat?




2 kommentarer:

  1. Tycker att du var sjukt modig som dödade spindeln. På dem igen vet jag. You can do it dear. Love mom

    SvaraRadera
  2. Hur dödade du dem? Sjukt modigt av dig iaf.

    SvaraRadera