onsdag 15 juni 2011

Estocolmo

Mina första dagar på semestern har faktiskt varit hur härliga som helst.


Måndag: Drog till stan, drack en kaffe på en uteservering, solen sken, så härligt! Åkte och hälsade på mina småkusiner, så söta! Efter det åkte jag till Danderyd och hälsade på Emma & Amanda. Sen drog vi till stan och mötte upp Nadia och åt middag på Fridays i Kungsträdgården; det blev sallad & smoothie för min del. Hur nöjda vi var med besöket håller vi för oss själva. Det var super kul att träffa de igen, they are awesome! =)

Efter maten drog A & N till söder och jag & Emma åkte till Mörby och handlade Ben&Jerrys glass med strawbery cheesecake smak och den nya blandningen med cookie dough&brownie fudge (så god!), som vi sedan överraskade Sofie med i hennes lägenhet i Täby. Så himla snyggt! Så roligt att hon & J flyttat ihop nu och de har köpt en kattunge, åååh så söt OCH väldigt busig :) Det var så himla roligt att få träffa Sofie igen, gud vad jag älskar den människan och gud vad jag behöver henne i mitt liv, hennes kloka råd och hennes styrka! Jag är så tacksam över att jag får vara hennes vän. Hon kommer alltid förbli min bästa vän, så det så :)

Jag, Emma & Sofie hade det i alla fall jätte mysigt, vi drack kaffe och åt glass och kattungen Signe busade i bakgrunden, för fulla muggar!! ;D

Tisdag: Drog in till stan och tog en kaffe på en uteservering i solen (igen). Sen åkte jag till söder och hälsade på morfar med sambo. Vi åt en sen lunch på "Lilla Asien", jätte god mat. Jag åt vårrullar och oxfilé med wokade grönsaker. Där ska jag äta igen någon gång. Det var jätte roligt att träffa morfar och hans sambo. De bor jätte fint! Sen så fick jag ett nummer till min morfars kusin som bor i London, och hon vill jätte gärna träffa mig. Så roligt, så det ska jag verkligen göra :))) Har fått adressen och allt. :)


Seee yaa'll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar