lördag 4 juni 2011

Mathilda the planer

Jag tog en powernap under dagen på 2 timmar (!), ej bra för min sömn. För nu kan jag icke sova.
Och så såg jag nu att jag har bränt upp mina axlar och armar. Så blir inget badande för mig imorgon. Så fort jag vaknar ska jag ut och jogga. Sen drar jag och shoppar istället. Ska köpa ett par shorts, ett par sommarskor och en present till farmor som också fyller år när jag kommer till Stockholm. Sen köper jag med mig en kycklingssallad från M&S, de är sjuuukt goda! Har varit sugen på en sån ett tag nu. :) Och efter det tar jag en promenad till Omen katedralen, äter min lunch och pluggar. Perfectamente! Sen efter det vet jag inte. Kanske drar ut och äter middag på någon uteservering vid floden. Låter bra.

Ska försöka sova nu, men mina brända axlar och armar håller mig vaken tyvärr. Och vi ska inte ens tala om hur mitt ansikte ser ut. Jag är återigen en kräfta! Tjohooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar