onsdag 8 juni 2011

8/6

När jag gick ner och hämtade mitt kaffe så kom C fram till mig och gav mig en kram, aaahw. Så söt, han hade saknat mig! :)

Igår så kom han och knackade på min dörr precis efter vi lagt dem i säng, så tog han mig i handen och sa att han ville att jag skulle berätta "a little boy story". Så följde med honom till sovrummet där A låg i sin säng väldigt förväntansfull. Jag har börjat berätta sagor som jag bara hittar på för stunden för tvillingarna, C älskar dem. Åååh blev så glad!

"One day it was a little boy and he went to the forest. There he met a little... BANANA... and a little.. STRAWBERRY.. and they played football together all day long. Then they made a... CAKE.. with cream, rasberry and CHOCOLATE. And then the little boy, the little banana and the little strawberry went all the way home and slept all night long." Så var sagan igår, och det är så mysigt och se deras blickar när de väntar på vad som kommer hända i sagan. J satt med och hon skrattade gott. Hihihi. Love them. Sen sa jag "Good night little boy, good night banana and strawberry" och då sa C "Good night chocolate"... hihi



1 kommentar: