lördag 25 juni 2011

LYCKAD MIDSOMMAR

Då var semestern slut och imorgon åker jag tillbaka till jobb & plugg i London.
Min semester har i alla fall varit lyckad. Synd bara att min första semestervecka gick ut på att knapra paracetamol och pencillin. Men jag hann i alla fall med att träffa småkusinerna, morfar, vännerna, middagar i stan, sola, promenera, njuta på uteserveringar, plocka smultron, umgås med familjen & katterna, så det hade ju kunnat varit värre. Och nu andra veckan spenderade jag några dagar på landet, helt underbart att vara där med min släkt och djuren och när jag då började bli frisk kunde jag även dra ut och jogga, har joggat 1,4 miul toalt det här veckan, duktigt! Så allt som allt har min semester varit bra. Midsommar igår blev också väääldigt lyckat! Tack alla som förgyllde min Midsommar och mina 2 veckors semester i Stockholm och Örebro!

Nästa gång vi ses är 2 oktober!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar