söndag 12 juni 2011

To be honest I miss London already..

Ja, det är sant. Jag saknar London redan. När jag kom till Stockholm sent igårkväll, så la jag mig i soffan nere i källaren och såg på första filmen av Sex and City. Då kände att fyfan vad jag inte tycker om den här kommunen som är "mitt hem", det är hit jag åker när det "hem". Det här jag är skriven i Sverige, det är här min familj bor, vilket alltså är "mitt hem". Fy, fan, vad jag hatar den här kommunen v-tuna. Skithåla. Men nästa vår SKA mina storslagna planer bli till verklighet. :)

Men det är kul att träffa familjen såklart, solen har skinit och det har varit varmt och skönt, det är ett plus. Men har varit sjuk och känt mig lite febrig idag så att ligga och sola har inte varit ett alternativ.
Jag och pappa åkte och handlade ingredienser till middagen som jag lagade. Det blev gott och uppskattat. Till efterrätt åt jag naturgodis, sååå gottt! Undrar om de har det i London, det ska kollas upp omedelbart!

Sen gav jag mina födelsedagspresenter till syster, hon blev glad :) Hon fick en väska, en cool kudde, massvis med smycken, kläder & underkläder. Hon fyller 20 om en vecka, då ska hon ha fest här hemma. Och jag är bjuden! Woho ;D Det händer inte ofta att storasyster blir bjuden av lillasyster. Ser fram emot det.

Imorgon har jag lite ärenden i stan att göra, en av anledningar till att jag åkte till Sverige tidigt. Annars hade jag nog stanna ett par dagar i London och njutit av min semester där, men nu gick inte det. Men what to do.
MEN efter det får jag träffa min saknade Emma Li, åååh vad mysigt!! :)))

På tisdag ska också göra lite ärenden i stan på förmiddagen, sen ska jag åka till Örnsberg och hälsa på morfar med sambo, ska bli roligt! :)

På onsdag ska jag förhoppningsvis få träffa mina efterlängtade småkusiner!!!

Men gud vad det är tråkigt att vara sjuk, jag kan inte jogga, jag blir trött av pencillinet och paracetamolen, kan inte sola, helst inte äta för pencillinet verkar bäst på tom mage.. urscha míg..har 8 dagar kvar av pencillinet..

Myyyyyyyys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar