torsdag 2 juni 2011

Cravings!

Nu har jag varit ute och joggat. När jag kom hem duschade jag och städa lite i mitt rum. Kom och tänka på hur sugen jag är på:

knäckebröd med mosad avokado och keso




 havregrynsgröt med bananskivor.

 


Så såg jag ett recept på internet som man kan ha till gröten, lät as gott:

Blanda
1,5 liter vatten
2,5 dl fikon
2,5 dl katrinplommon
2,5 dl russin
1,25 dl linfrö.
Låt stå över natten.
Tillsätt 1,5 dl vetekli och koka
blandningen i 10 minuter.
Lägg 2 msk av blandningen till exempel på gröten till frukosten.
Förvaras i kylskåp, men kan också frysas.

Det ska jag prova när jag kommer till Stockholm nästa helg! Gud vad tiden går fort. Idag är det liksom 2 juni!!! Det är sommar nu, awesome! Snart är det ett år sedan jag började jobba på riksdagen. Tiden går fort när man har roligt.

/ Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar