torsdag 9 juni 2011

Mi día

Idag har vi varit i en jätte fin park och lekt med barnen. :) På min rast gick jag och träffade Eve. Hon jobbar som barnpedagog här i Guildford och hyr ett hus här med sin tvillingsyster. Jätte mysigt hus. Vi drack kaffe och åt kakor. Hon går på dans på kvällarna varje måndag, ska följa med henne någon gång :) Sen tog jag en promenad till shoppinggatan, solen sken, köpte en kaffe och sen gick jag hem. Åt tomatsoppa till lunch och nu börjar jag jobba om fem minuter. ;)

Det blir ingen middag imorgon, Lisa är tvungen att jobba över på hennes nuvarande jobb som servitris :( Tråkigt, men vi ska ses när jag kommer hem från Sverige igen. Hon är utbildad terapeut och nu har hon äntligen fått jobb. Men jobbet ligger utanför Wales, hon har tackat ja och kommer flytta i helgen och börja jobba på måndag. Hon är jätte nervös, men jag är glad för hennes skull såklart! Hon ska hyra ett hus där, och kommer komma hem nästan varje helg så det är bra annars skulle jag längta ihjäl mig :) Men jag ska komma och hälsa på henne någon helg också, det kommer bli awesome! Ska bli kul att få se en del av Wales :D Jag önskar dig all lycka Lisa och längtar tills vi ses när jag kommer tillbaka till London! Lovely Lisa & Silly Tilly =)

Ikväll blir det att jogga, har packat det mesta redan så det känns skönt. Imorgon måste jag tvätta och storstäda mitt rum så att det är fint och fräsch när jag kommer tillbaka. Happy Thursday!

So Long!


Photo By Lisa Johanne F ;)

1 kommentar:

  1. Lycka till på resan. Jag och pappa kommer och möter dig på Arlanda. Längtar! Love mom

    SvaraRadera