torsdag 16 juni 2011

Hoho hihi haha

Idag känner jag mig flamsig, flummig och sprallig. Jag vill göra något riktigt kul idag. (Kan vara så att jag har joggning abstinens också, jag kan inte sitta still. Men pencillinet säger att jag ej får ut och jogga, så då är det så. Och promenader är ju tråkigt och det slutar alltid med att jag powerwalkar och det ska jag inte heller göra, pulsen ska liksom inte gå upp. Punkt slut.) 

Jag känner för att typ:
- Dansa runt i hela huset (med massa grym musik), på borden, stolarna, soffarna, bokhyllorna, ja överallt.
- Typ dyka från 10 meters höjd, typ från en klippa ner i en fin sjö.
- Spöa skiten ur en fet gammal homie
- Shoppa massvis med kläder och inte behöva titta på prislappen, bara kööööp!
- Efter att jag har gjort allt det ovan så vill jag sola, dricka en smoothie och läsa en bok och sen somna för att det är så avslappnande.

Bara för att jag är så flamsig, flummig och sprallig idag så bjuder jag på den här låten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar