måndag 16 maj 2011

Dagarna som passerat

I torsdags (den 12 maj) Åkte jag in till London efter jobbet och mötte upp Lisa. Vi drog till Fulham Broadway station till nattklubben "The Elk". Det var så kul!!!! Måste dit igen. OCH de spelade "On the floor med Lopez. feat Pitbull". Ville ju lyssna på den på en nattklubb i London och så fick jag göra det första gången jag drog ut. IT WAS AWESOME. Jag & Lisa drack mojhitos först ute i trädgården som fanns utanför baren, och sedan drog vi in och dansade i timmar! Så kul!


På fredag den 13 (tänkte in ens på att det var det förrän nu!!!) Då var jag barnvakt på kvällen, så pluggade lite på college uppgifterna. Som sedan blev klara. Wohoo!

 På lördagen den 14 drog jag in till London, mötte upp Lisa, tog en promenad i Greenpark sedan åt vi middag på en italiensk restaurang på Oxford Street. Bruschetta till förrätt och cesaersallad till huvudrätt. Efter det drog vi vidare till Notthing Hill! I love Notthing Hill. Men måste dra dit på dagtid. Där mötte vi upp Lisas kompisar Lara & Kiki. Vi drog på en nattklubb där och då spelade de "You can get it if you really want!" LOVELY.


På söndagen tog jag en båt trip över till Greenwich med andra aupairer i England. 90 % var tyskar, resten från Frankrike och Ungern sen var det bara jag och en annan tjej från Sverige. Hon hette Paulina och bor ganska nära Guildford så vi ska ses igen! Vi har planer på att åka till Paris och Brighton i sommar. LOOKING FORWARDS!!


Jag & Lisa ska även gå på musikal i London sen, och gå på Sherlock Holmes Museum och på Madame Tossuad's :)



Idag har jag varit på colleget, hade genomgång av hemuppgifterna och det gick bra! Nice! Men fick nya läxor nu. Suck... Men har gjort klar 3 av 4 uppgifter. :) 1 juli är jag färdig med min engelska kurs!
/ Tilly

1 kommentar:

  1. Vilket schema! Wow. Fullspäckat med roliga saker. Lucky you dear. Love mom

    SvaraRadera