torsdag 26 maj 2011

Evening

Tror jag börjat få lite träningsvärk i min mage efter min springrunda idag! fabolous! Ska springa samma runda imorgon, och någon dag fram över ska jag springa den två varv ;)

Åt super god middag: tortellini, soltorkade tomater, zucchini, selleri, skinka och parmesan! Enkelt & gott :)
Jag är beroende av selleri ;) Man kan göra morgondrinkar på den grönsaken. Det är as nyttigt!

Imorgon är det fredag! Rast kl 12.30 :

- Jogga 30-40 min
- Duscha, städa, kanske tvätta
- Shopping!!!
- Kanske äta middag ute, finns massa god indiska restauranger i Guildford

På lördag ska jag passa Oliver 1,5 timme på morgonen och på söndag. Men får extra betalt för det, så det är bra. Tänkte överraska J med att göra köttbullar på lördagsmorgonen när de kommer hem, som hon kan frysa in och på söndagen något annat, men vet ej vad. Något som man kan frysa in?

Ska kolla runt på lite recept på internet som kan ge mig inspiration, så bjuder på en bra låt som min lillasyster la upp på fb. I like!

1 kommentar:

  1. Gillar denna skarpt. Skratta åt hans text i slutet när han skriver att han hoppas hårddisken kraschar för hans före detta vän hela tiden. Hihi.

    SvaraRadera