lördag 7 maj 2011

LONDON BABY!

Gick upp klockan 10, klädde på mig mina joggingkläder och drog ut på min fantastico springrunda! Har fortfarande inte tagit kort, för de gångerna jag tar den rundan är just när jag joggar. Ser för det första lite skumt ut och jogga runt med en digitalkamera och för det andra är risken ganska stor att jag kan tappa den när jag är ute och springer. MEN imorgon kommer jag gå ut och ta en powerwalk där och DÅ ska jag ta massvis med kort! Woho! :D You will not belive your eyes!

Nu har jag duschat, städat mitt rum och skriver en kom-ihåg-lapp över vad jag ska köpa i London:

- Ett fodral till min digitalkamera
- En ipod )om jag hittar det som jag kan ha när jag är ute och joggar, måste då hitta ett par riktigt bra hörlurar som inte ramlar ur stup i kvarten, lätthänt när man är ute och springer)
- Flourtabletter och flourmunskölj
- Shampo, balsam och tvål
- En liten bodylotion med doft av hallon
- Skor
- Pengar till mobilen (!)
- Vykort


Nu måste jag göra mig i ordning, svara på några mail och sen bege mig på tågstationen mot LONDON! :D Oh Happy day!




/ Tilly

1 kommentar:

  1. Hihih, kul det där om att springa omkring med en digitalkamera på din joggingrunda. Hoppas du gillade London och att du får en bra dag.Love mom!

    SvaraRadera