torsdag 19 maj 2011

Thursday evening

Jag vet att jag skrev om mina planer idag. Och jag håller fortfarande fast vid planen att ta körkort och att plugga matematik i höst 2011. Men våren 2012 då? Köpa lägenhet och studera på Universitet? Ja, vore rätt kul faktiskt. Men vad ska jag plugga? Vad har Stockholm att erbjuda? Örebro vore mer givande... Men något jag skulle vilja plugga till är mäklare, men den utbildning finns bara på Malmös Universitet. Skåne är ju i och för sig fint.. Hmmm... Nya Zeeland lockar, men dit kan jag ju åka på semester om jag vill. Är ju rätt långt bort om jag skulle vilja komma hem. Det är ju det positiva med England att jag har nära hem när jag har semester och flygbiljetterna är ju inte så dyra då jämfört om jag skulle flyga hem från Nya Zeeland..

Jag håller mig till nuet istället. Älska nuet. Imorgon är det fredag. Då ska jag trotsa min förkyldning och gå ut och jogga i en halvtimme. Efter det s h o p p a ! Ska handla något till lördag när det är middag & utgång som står på schemat med Lisa! :)

Ska köpa:
Örhängen
Klänning
Topp
Jeans
Skor!
Hårspänne
och...
Vanish! (alltid bra att ha speciellt när man jobbar med barn, hihihi)

Kanske:
Bikini
Ipod

Får min lön på lördag morgon, så blir att använda min resepengar. ;)
Men Tilly är sparsam, det är jag faktiskt.
Och snart kommer min feeeta skatteåtebäring! Yej! Men de ska jag spara.. men lite av det ska nog gå till Paris resan med Paulina ;)

Bjuder på en bra låt och fin bild också:



Me and lovely Oa. A picture from yesterday!


1 kommentar:

  1. Välkommen hem till Sverige. Planer och mål är skönt att ha i livet så planera på älskling. Fin låt and very cute picture of you and Ollie. Love mom

    SvaraRadera