torsdag 19 maj 2011

Suecia

Är i Sverige om 3 veckor. Kommer den 11 juni.

Måndagen den 13 juni ska på en rolig grej kl. 10
Tisdagen den 14 juni ska jag också på en rolig grej 12.30

15-17 juni hänga i Stockholm, umgås med familj, vänner, mina kusiner & släktningar

18 juni - systrami fyller 20 år! :D Måste hitta några riktigt fina presenter! Bor ju i London så det kan nog inte bli så svårt ;)

19 juni åker jag till Örebro och stannar t.o.m. 25 juni. Där blir det att fira Farmors födelsedag, umgås med släktingarna, alla underbara djuren och fira midsommar.

26 juni åker jag hem till England igen. Efter det blir det inte Sverige för än den 2 oktober.
Men under den tiden blir det besök från familj och vänner. En tripp till Paris, kan bli en resa till Skottland också och massa annat kul i London såklart!!! I början på juli kanske jag åker till Norge också med Lisa! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar