måndag 30 maj 2011

I'm home

Nu är jag hemma. Glömde berätta att igår så fikade jag & Lisa på ett café i Amershams gamla stad, där de spelat in filmen "fyra bröllop och en begravning". Såå coolt! Caféet var så fint! Har tagit bilder, men är så trött för tillfället, så laddar upp de senare. Nu känner jag för en joggingtur så att jag kan piggna till lite. För vill inte sova nu, för de kommer jag ha svårare att sova imorgon.

Kings Arm café, där de spelade in filmen "fyra bröllop och en begravning" :)) Vi drack kaffe och åt scones där! hihi


Jag har haft en underbar dag, kväll, morgon i Amersham. Det är en underbar stad! Det var första, men definitivt inte sista gången jag åkte dit.

Lisa bor så himla fint. På somrarna har de grillfester i deras stora trädgård, jag ska få komma på en av de i sommar. Ser fram emot det. Idag regnar det i London. Hoppas det blir sol imorgon. Men jag gillar att jogga i regnet, så det blir skönt!

Tilly x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar