söndag 1 maj 2011

I will always got this song on my mind.. probably..

Den här låten har jag haft i huvudet hur länge som helst. Därför delar jag med mig utav den just nu så att ni, mina läsare också får det. Skämtsido...
Anledningen är för att jag sjunger alltid fel sångtext, så om jag nu ska ha den i huvudet är det ju bra om jag nynnar på rätt sångtext, eller hur? ;)

Dagens erkännande: Ricky Martín är  ju faktiskt rätt snygg.. också..
Dagens handling: Bokat bussbiljett, packat & betalat räkningar
Dagens bästa: Umgåts med mina småkusiner Annie & David
Dagens godaste: Kaffe & snus
Dagens låt: Annie Lennox & Dave Stewart - I've got a life
Dagens flashback: Ricky Martín - Maria
Dagens roliga: Pappa viftar en visp framför mitt ansikte och säger: "Fan vad bra!"
Dagens insikt: Att jag är riktigt bra på att skriva texter. Har nämligen skrivit en bildtext till 3 bilder (som jag själv tagit) som kommer vara med i nästa nummer i tidiningen "Härliga hund". Det var nämligen så att min bildtext var felfri i tidningens rättninsprogram, vilket inte händer ofta ;) Det var roligt att höra!
Dagens saknad: Farmor, Faster m. sambo, hundarna, valparna & katterna i Närke - och England!
Dagens vilja: Åka till London tisdag 2 maj
Dagens tanke: Att handla liljor till minne av min morbor onsdagen den 4 maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar