torsdag 26 maj 2011

Dorking

Idag åkte vi med alla barnen till Dorking, J väninna följde också med, med hennes två barn.
Vi fikade på "Café rouge". Drack latte, åt fransk toast, crossaint med chokladsmak :) Sen tog vi en promenad till en katedral där. Dorking var super fint! Har tagit lite kort. Men laddar upp de senare.

Nu har jag rast. Kom precis hem från en härligt joggingtur, eller skulle snarare säga springtur. Känns som jag sprang en mil idag! Vill köpa något jag kan ha runt armen som visar hur många kilometer jag springer. Ska kolla upp det.

Har också fått veta att det finns en lekgrupp, lokalt här i Guildford, som är svensk. Det är bara svenska mammor och aupairer som går dit. De sjunger svenska sånger, äter svensk fikabröd etc. Så jag ska gå dit någon dag med tvillingarna eller baby Oa. :) Ska bli roligt!!!

Nu ska jag äta min goda sallad med soltorkade tomater, selleri, morot, skinka och ost + ceasardressing :), och ta det lugnt, kanske går till the High Street senare eller tar en powernap ;)









Guildford är underbart vackert!

Bye Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar