tisdag 10 maj 2011

Lovely day!

When the twins and the parent came home from the dentist was the dinner ready by Tilly :) Maxwell, Jill and little Martha were here as well. Martha will get a babysister OR a babybrother in the middle of August :D Yej! Looking forward.

Max och Jill har redan kommit på ett namn om det blir en tjej och om det blir en kille. Men det är hemlighet! :)

Efter att Max, Jill och Martha åkte hem, så var det dags för mjölk i flaska, badning, sagoläsning och nattning. Jag fick en varsin godnatt kram av Austin och Charlie :) och Charlie ville ha en puss på kinden, hihi. Igår efter vi sa godnatt så vinkade jag "sleep tight boys", för pappan läste saga så ville inte störa. Så sa pojkarna "sleep tight Tilly". Sen när jag gick in i mitt rum så var det någon som knackade på min dörr, då var det Austin & Charlie! Aaaaw! De ville ha en godnatt kram, sooo sweeet!! :) Love them!

Ikväll åt, jag, Matt & Jayne middag tillsammans. Jayne hade gjort en jätte god ceasar sallad! :D och imorgon ska jag göra middag. Jayne vill att jag ska göra thaikyckling igen :D Hihi, så det ska det bli! ;D


By the way: Tror jag skippar resan till Amsterdam och använder pengarna som jag sparat till London istället! Gå på Sherlock Holmes museeum, Madame Toussad's, London Eye, shopping på Oxford Street & i Notthing Hill, The Brittish Museum, äta en middag på Gordon Ramsay's restaurang :D och massa annat finns det ju att göra i London som jag måste göra!!! Hihi. I love London! Helt klart den bästa huvudstaden jag varit i hittills. Men då har jag i och för sig bara varit i huvdstäderna Stockholm, Köpenhamn, Paris, Helsingfors och Madrid. ;) Jag måste ut och resa mer senare i livet, helt klart! Drömresemål: Australien, Nya Zeeland, New York, San Fransisco, Las Vegas & San Diego, Florida, Mexico, Chile, Brasilien, Argentina, Peru, Västindien, Sydafrika, Madagskar, Indien (Himalaya, Sri Lanka), Rom & Sicilien, Berlin, Barcelona! Åka skidor i alperna i Frankrike, Österike och Schweiz. Japan skulle jag också vilja åka till, men vet inte om jag vågar efter som hänt där nu. Men om ett par år lär allt vara ordnat, förhoppningsvis. Och så borde jag åka till Oslo, min kusin bor och jobbar där ju, och i maj flyttar han i sin bostadsrätt, en lägenhet mitt i Oslo!

Have a nice evenings peps!

/ Tilly









1 kommentar:

  1. Vad gulligt att de kommer och kramar dig innan de ska sova. They are really cute. Tänk vad många resmål de finns här i världen. Vad mycket det finns att se och uppleva. Love mom

    SvaraRadera