lördag 28 maj 2011

Saturday 28/5

Har passat little O i två timmar från 9-11, för föräldrarna och tvillingarna åkte och simmade i simhallen. Det är ett gigantiskt sportcentre! So awesome! Ska nog gå dit någon dag och träna, simma och basta bara för att ;)

Jag & Oa var ute och gick i en timme runt kvarteren. Sååå fina hus! Där skulle man vilja bo.

Snart ska jag gå till Guildfords shoppinggator och shoppa med Lara, en annan aupair från Belgien som bor i Sunningdale! Sunningdale is really posh! Där bor massa kändisar ;) I närheten av Guildford bor Eric Clapton :)

Jag kan säga såhär, Guildford har fått mig att tycka om att handla kläder. Gjorde det inte förut. Handlade bara det jag behövde. Lisa sa en rolig grej förra helgen. Haha. Hon berättade om hur hon var när hon var runt 17-18, då shoppade hon jämt och alltid kläder, skor och väskar för 1000-2000 spänn som hon aldrig använt. Och så sa hon:

- But now I only do shopping if I really really really LOVE IT.... or really really really WANT IT..

Och så sa jag:

- Ehm Lisa, and if you really really really NEED IT!

Hahaha, trodde att hon skulle säga "need" från början men icke sa nicke ;) så slutsats: hon shoppar för mycket nu med hihi



Imorgon ska jag till Lisa, looking forwards! Hon bor i Buckinghamshire, norra London ;)

By the way: Nu har jag läsare från Ryssland också, Добро пожаловать
Speak soon!
Tilly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar