söndag 22 maj 2011

Lördag & Söndag

Igår vaknade jag klockan åtta på morgonen hur pigg som helst. Så drog ut på en joggingrunda på 25 minuter. Jag känner mig inte lika förkyld längre så det är skönt. Efter det så gick jag hem, städade, hängde tvätt och sedan begav jag mig till shopping gatan! Denna helg har jag handlat ett par nya jeans, två toppar, underkläder, massa örhängen, armband, fotlänk, ringar, hårspänne, plånbok, skor och USB-minne. Lovely!
Efter att jag handlat klart så gick jag hem och tog en powenap. Sedan gjorde jag mig i ordning inför middag och utgång med Lisa.



När Lisa kom drog vi till the Thai Terrace! Så fin restaurang och så häftig utsikt! Man kunde se Omen Katedralen därifrån. Vi satte oss ute på terrassen i solsken och drack vin. Loveeely! Sen drog vi in, åt crackers i chili i dipp, kycklingspett och Lisas små vegetariska förrätter. Till varmrätt åt jag en jätte god thai chicken green curry med coconut milk. Delicious! Måste gå dit igen. Efter ett par glas vin drog vi till en bar. Den var sjukt stor. Och det var hur mycket folk som helst. Lisa började beställa in drinkar till oss, sen dansade vi natten lång. Sen tog vi en taxi hem till mig och åt rostade mackor och tittade på Sex and The City 2. :)








Dagen efter, idag söndag drog vi och åt brunch. Det blev rostade mackor med ägg och bacon och sen en smoothie. Sen drog vi till starbucks och drack deras goda kaffe. Mmm.. Jag har sovit 3 timmar nu på dagen. Kommer somna tidigt ikväll förhoppningsvis. Och upp tidigt imorgon för tänkte dra ut på en joggingtur.

Have a nice evening!
/ Tilly

1 kommentar:

  1. Sounds nice dear! Lucky you and Lisa! Sleep tight and dream sweet dreams. Love mom

    SvaraRadera