tisdag 31 maj 2011

Kalle, Alfons & Mumin

Pojkarna har varit så mysiga, pussiga och kramiga idag! :) Det har varit sol och varmt idag också, hur skönt som helst! Till middag hade vi picknick med barnen, cosy!

Nu ska jag vila. Har vilodag idag tänkte jag. Tanken slog mig att jag joggat 6 dagar i rad. ;) Så blir vila med grönt te. Har varit super duktig idag. Har endast druckit en kopp kaffe! Ska hålla mig till en kopp kaffe på morgonen om dagen och ser om det är mitt kaffeintag som gör att jag har svårt att somna på kvällen. :)

Helt plötsligt, från ingenstans började jag tänka på den här låten. Älskade det tv-programmet när jag var liten och minns att jag och mina syskon gick på en teater med morfar som handlade om just Kalles Klätterträd. Hade boken också :)))


Andra favoriter var Alfons Åberg


Och det bästa av allt var MUMINDALEN

1 kommentar:

  1. Så himla gulligt! Blir lite tårögd när jag lyssnar och tittar på det här. Love mom

    SvaraRadera