tisdag 17 maj 2011

I love Tuesdays!!!

På tisdagar åker vi alltid till deras music lesson! I love the music lessons! :D
Det är så himla roligt och barnen ser så extremt söta ut när de dansar tillsammans! :) Älskar musiken och coachen också! It's awesome!


När jag fick min rast satte jag på en tvättmaskin, sen drog jag ut på en joggingtur. Efter det satte jag på en till tvättmaskin med vit tvätt. Nu har jag duschat, druckit te och njuter av mitt snus. Haha, är så glad att jag slutat röka. Fyfan, det är ju äckligt. Har inte rökt på 7 veckor! :) En eloge till mig ;) Och har insett att jag verkligen är gräs allergiker. Mina allergitabletter tog slut igår. Och idag har jag haft rinnande ögon, snuvig och det har kliat i min hals. Så måste gå till the farmacy, men min tvättmaskin med vit tvätt måste bli klar först.




Speak soon
Tilly

4 kommentarer:

  1. Jippi! I have missed this blogged. Underbart att få läsa den igen. Love

    SvaraRadera
  2. Lycka till med tvätten och allergin!

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig! :) Själv kom jag på mig själv med att röka upp ett helt paket igår...inte bra. Ska nog ta ett seriöst beslut om jag borde sluta snart! När var du du kom hem i sommar egentligen? :) Puss

    SvaraRadera
  4. Hej my lovely Emma Li! Jag kommer hem 11 juni och stannar t.o.m 26 juni! :D Måste ses då!!!! Puss <3

    SvaraRadera