måndag 23 maj 2011

A funny thing...

Det här tycker mamma är jätte kul. Jag, J och barnen var på deras musik lektion. Och där dansar vi, gör massa roliga övningar och dansteg. Och så var det en övning som gick ut på att alla vuxna skulle hålla i varsin ände av ett lakan och vifta det upp och ner. Under lakanet skulle barnen sitta. Det faktiskt rätt kul ut. Men så säger coachen, som står bredvid mig:

- "Tilly, du behöver inte vara rädd. Detta är inte farligt."

Jag blev lite smått ställd, men började skratta och sa:

- "Alltså, jag är verkligen inte rädd. Jag lovar. Tycker det ser kul ut för barnen."

Då börjar coachen skratta och säger:

- "Jag menade inte dig Tilly, jag menade den andra Tillie!"

- "Jaaaaha, såklart!"

De har liten tjej i musik gruppen som också heter Tillie, så söt!

Tilly missunderstood it!

1 kommentar:

  1. Haha, det är verkligen en rolig historia Tilly! Love mom

    SvaraRadera