måndag 23 maj 2011

My Monday

Jag gick upp klockan sju och JOGGADE i 25 minuter! Det är en eloge till moi! Ska göra det imorgon också. Det är fan skönast att jogga på morgonen har jag insett :) så det ska bli en vana.

Efter det åt jag stekt ägg som Charles hjälpte mig med. Så söt.
Idag hade J och C några timmar ensamma. Så jag, A & little O gick till the playgroup. De var så snälla! Och sen när vi kom hem åt de lunch och sen drog jag till Guildford College. Nästa måndag är det Bankholidays, så kommer inte ha någon lektion förrän om två veckor. Woohoo! Det är kul på colleget, jag lär mig mycket saker. Men två timmars lektioner gör en trött - utan rast! Men, men.. Snart är jag klar med kursen! Den 4 juli för att vara exakt.

När jag kom hem gick vi till lekparken. Det var så roligt! :) till middag blev det bakad potatis med vita böner i tomatsås. De älskar det!

M kom hem tidigt och han hade med sig en vän från Yorkshire. De drog ut ikväll och skulle äta indiskt och dricka öl. Och J lagade en super god middag till oss! Ska få receptet på den rätten! Det var kyckling, soltorkade tomater, lök, chili och cremefresh! Deliciouuus!!

Imorgon blir det en joggingtur på morgonen och sen music lesson.

Speak soon
Tilly

1 kommentar:

  1. Härlig start på dagen, joggingtur i det gröna. Låter som att du haft en bra och rolig dag tillsammans med barnen och J. Lucky you. Love mom

    SvaraRadera